Söndagsfrukost och längdskidor.

Nu har jag haft ännu en riktigt toppenbra helg! Helgen har spenderats tillsammans med de finaste människorna i mitt liv: min pojkvän, min mamma och min pappa <3 Vi har roat oss med födelsegagsfirande, shopping, restaurangbesök, virtuell golf, söndagsfrukost och längdskidor. Här kommer helgen i bilder. Kan det bli bättre? 
 
Många Kramar
 
Lyxfrukost med äggpaprika, kokosbröd, pålägg och te. 
 
 
Tävling i virtuell golf. Gissa vem som vann! 
Rätt svar: Jag :-) 
 
 
Restaurangbesök på Best Western i Gävle. Jag blir så glad över att de har några lchf alternativ! Till och med ett par LCHF-vänliga efterrätter kunde de bjuda på. Tyvärr är jag  sockerberoende och klara varken av att äta för mycket grädde, mörk choklad, fikon eller frökex. ingen efterrätt för mig allintern vad hör det när jag fick en festlig pizza? Jag var mätt, nöjd och hade inget sug efteråt. Jag kan lova att det blir fler besök på denna restuarang.
LCHF-pizza formaggio. Gudomligt god! 
 
En solig söndagsförmiddag på längdskidorna -Inklusive träningsvärk dagen efter :-)
Njuter av längsskidor och ett äkta vinterlandskap. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SOCKERFRIA RESAN

Tankar om en sockerberoendes vardag. Här skriver jag om mitt sockerberoende, hälsa & träning, små tips & råd för att må bra, goda recept samt sockerfri kost på resor.

RSS 2.0