Sommarlängtan och omeletttårta

Nu på morgonen ringde väckarklockan 05:15 =alldeles för tidigt! Det är stressigt till jobbet och ute är det mörkt, snöigt och kallt :-( I vanliga fall älskar jag vintern, men just nu längtar jag till sommarens ledighet och äventyr. 
 
Har du några planer och drömmar inför sommaren? Vad ser ni fram emot? 
 
För min del blir det flytt till en ny stad (en hamnstad som garanterat är underbar sommartid!!!), en cykelsemester, midnattsloppet och tjejmilen, Urkult-festivalen, bröllop och förhoppningsvis en lchf- fjällvandring.
 
.  
En bild från min första semesterdag förra sommaren. Vi firar kvällen med en omelett- tårta ( recept kommer en annan dag). 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SOCKERFRIA RESAN

Tankar om en sockerberoendes vardag. Här skriver jag om mitt sockerberoende, hälsa & träning, små tips & råd för att må bra, goda recept samt sockerfri kost på resor.

RSS 2.0