Min födelsedag

Har haft en helt underbar födelsedag! Den har varit fylld med födelsedagssång på jobbet, shopping i Uppsala, te på café, promenad, trevliga telefonsamtal med släkt och vänner, tulpaner, presenter samt en trevlig kväll med pojkvännen och mina föräldrar. Vem behöver egentligen födelsedagsfika och tårta? 
Det här året var fösta året jag vågade strunta i alla traditioner och allas åsikter om hur en födelsedag ska firas med fika och godsaker. Varför fira så när jag inte mår bra av det? Det här var första gången på minst 10 år som jag varit lugn och kunna njuta av att fylla år. Idag har jag min hjärna inte varit "kapa" av sockermonstret och jag har inte varit besatt av fikat/tårtan/maten. Jag mår helt enkelt bättre än någonsin, så från och med nu firar jag min dag på mitt sätt! Mitt sockerfria sätt! 

Många Kramar
 
 
 Paleo- valnötsbröd med mjukost. Gott & nyttigt fika!
 
Fick fina tulpaner i födeldedagspresent! 
 
 
Lyxmiddag: Baconlindad kycklingfilé, ugnsrostade grönsaker och bea. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SOCKERFRIA RESAN

Tankar om en sockerberoendes vardag. Här skriver jag om mitt sockerberoende, hälsa & träning, små tips & råd för att må bra, goda recept samt sockerfri kost på resor.

RSS 2.0