Nytt jobb

Nu har jag sagt upp mig från jobbet. Har en uppsägningstid på tre månader, men sedan börjar ett nytt liv i Östhammar. Har fått jobb som sjukgymnast på vårdcentralen i Östhammar, vilket känns kanonbra! Östhammar verkar dessutom vara ett riktigt trevligt ställe. Nu hopps jag alltså på ett nytt liv med ett roligt arbete, bra träningsmöjligheter (helst spinning, fräscht gym, yoga, fina längdskidspår och många joggingrundor), ett fint hem (med takbjälkar och bubbelbad om jag får önska), många vänner, trevliga sommarkvällar vid hamnen och framför allt ett liv fritt från sockerberoendet. Helt enkelt ett underbart liv tillsamans med min underbaraste pojkvän.  
 
Visst känns det lite vemodigt att lämna jobbet och arbetskamraterna som jag trivs så bra med. Har nästa lite dåligt samvete för att jag sagt upp mig och lämnar dem. Men kolla in dess bilder på min blivande hemort -Jag tror inte jag kommer att ångra mig :-) 
 
En sommardag vid hamnen. 
 
En vinterbild med rådhuset i bakgrunden. 
 
Naturgymmet i centrum. Blev helt förälskad i detta utegym fösta gången jag såg det! <3 Maskiner som benpress, latsdrag, axelpress, rodd, dips, chins, magövningar och mycket mycket mer finns det. Tänk en skön joggingrunda och därefter ett svettigt styrkepass ute i fina vädret. 
 
Jag längtar! 
Många Kramar
Linda
2014-01-22 @ 05:50:03

Kul! Grattis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SOCKERFRIA RESAN

Tankar om en sockerberoendes vardag. Här skriver jag om mitt sockerberoende, hälsa & träning, små tips & råd för att må bra, goda recept samt sockerfri kost på resor.

RSS 2.0