En svacka i humöret.

Plötsligt känner jag mig arg, trött och irriterad på allt och alla. Jag retar upp mig på småsaker här hemma och klagar en massa. Och sedan blir jag irriterad på mig själv för att jag är på så dåligt humör trots att jag har det så bra. Varför är jag såhär??? Visserligen sov jag dåligt inatt och var trött när jag kom hem från jobbet i eftermiddags, men hade lyxen att komma hem till färdiglagad mat och kunde sen åka iväg på ett spinningpass. Det blev ett hårt pass och efter det en skön dusch, så mitt humör borde ju vara på topp. Men inte då... Jaja, är väl bara att acceptera att jag har en dålig kväll ikväll. Ska skriva klart veckans matplan och sedan gå och lägga mig och läsa en riktigt bra bok. Det kommer en ny dag imorgon och den dagen ska bli en bra och glad dag!!! Många Kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SOCKERFRIA RESAN

Tankar om en sockerberoendes vardag. Här skriver jag om mitt sockerberoende, hälsa & träning, små tips & råd för att må bra, goda recept samt sockerfri kost på resor.

RSS 2.0